×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
برق ۱۳۰ خانوار سیل‌زده تالش وصل شد

به گزارش «گیل بان» سیدعیسی مهدوی از تخریب یک دهنه پل دسترسی در منطقه اسالم به علت جاری شدن سیلاب خبر داد و با بیان اینکه حادثه ذکر شده مسئولان شهرستان تالش را غافل‌گیر کرده است اظهار داشت: ساماندهی رودخانه‌ها در تالش از بروز خسارات شدید سیلاب در این شهرستان جلوگیری کرده است.

فرماندار تالش در پاسخ به این پرسش که وضعیت 130 خانواری که دیروز به علت بروز سیلاب در شهرستان تالش با قطعی برق مواجه شده بودند در حال حاضر به چه صورتی است عنوان کرد: با توجه به تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود هیچ مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشد و برق تمامی این اهالی هم‌اکنون وصل است.

مهدوی با بیان اینکه هیچ‌کدام از مناطق شهری و روستایی شهرستان تالش در حال حاضر با مشکل قطع آب و گاز طبیعی مواجه نیستند تصریح کرد: تنها مشکلی که در ساعات آغازین سیلاب برای ما در شهرستان تالش پیش آمد مشکل قطع راه دسترسی اسالم بود که امیدواریم با حضور دستگاه‌های اجرایی به زودی حل و فصل شود.

وی از قطع راه دسترسی روستای دهنه طولارود نیز خبر داد و با اشاره به بررسی وضعیت پل آسیب‌دیده اسالم با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان افزود: با توجه به مشکل پیش آمده برای این سازه، هیچ ترددی در پل اسالم انجام نمی‌شود و فعلاً تا زمان بازسازی خسارت‌های وارد شده راه ارتباطی به داخل شهر قطع خواهد بود.

فرماندار تالش در پاسخ به این پرسش که آیا برآورد احتمالی در مورد خسارت‌های سیلاب اخیر انجام شده است یا خیر ابراز داشت: مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام کرده که حجم خسارت‌ها پس از تجمیع آن‌ به صورت متمرکز اعلام شود بنابراین در حال حاضر در این مورد نمی‌توان اظهارنظر درست و دقیقی ارائه داد.

مهدوی با اشاره به اینکه قطع برق 130 خانوار به علت احتمال بروز خسارت احتمالی در تأسیسات برق شهرستان تالش انجام شده بود خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای امدادی و خدمات‌‌رسان شهرستان تالش پیش از بروز سیلاب برای ارائه خدمات در آمادگی کامل به سر می‌بردند تا خسارت‌های زیادی متوجه مردم و اهالی نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد