×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
استفاده کارفرمایان گیلانی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ کیوان مرتضوی گفت: با توجه به فرصت ۳ ماه بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان مربوط به سال ۱۴۰۱ از ابتدای خرداد امسال ، کارفرمایان گیلانی حداکثر تا ۳ هفته آینده می‌توانند درخواست خود را برای استفاده از این شرایط ثبت کنند.

وی افزود : متقاضیان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir ، در منوی کارفرمایان، درخواست خود را برای استفاده از شرایط بخشودگی جرایم ثبت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان  اشتغالزایی بیشتر در مجموعه‌ی کارفرمایان را شرط استفاده از شرایط بخشودگی اعلام کرد و گفت : اگر بدهی‌های سال گذشته کارفرمایان در ۱۲ ماه قسط بندی شود شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی و در مدت ۳۶ ماه، می‌توانند از بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم استفاده کنند.

کیوان مرتضوی با بیان اینکه از ابتدای خرداد امسال تا پایان تیر بیش از هزار و ۲۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای از سوی کارفرمایان گیلانی در سامانه ثبت شده ، گفت: از این تعداد درخواست ثبت شده ، بدهی‌های بیش از ۷۰۰ کارفرما تعیین تکلیف و قسط بندی شده است.

وی با تاکید بر اینکه معیار استفاده از این شرایط بخشودگی فقط ثبت درخواست در مهلت تعیین شده است، اضافه کرد: چنانچه کارفرما تا پایان مرداد امسال درخواست خود را ثبت کند، اما رسیدگی به پرونده طولانی شود، بازهم می‌تواند از شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای خود برای دوره‌ی سال گذشته استفاده کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما و مرکزگیلان

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد