×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
ارسال کمک 70 میلیون تومانی مردم لاهیجان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش «گیل بان»، احمد نقدپور از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم لاهیجان به ارزش 70 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: در قالب 8 کامیون کمک‌های مردم لاهیجان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی با اعلام اینکه 8 میلیون و 250 هزار تومان مردم لاهیجان به هم نوعان خود در کرمانشاه کمک نقدی کرده‌اند، افزود: تاکنون 270 باکس آب‌معدنی، یک هزار و 500 کیلو برنج، 350 تخته پتو، 300 دست لباس زنانه و مردانه، یک هزار و 700 عدد انواع کنسرو جات، 8 کارتن خرما، 400 کیلو پلاستیک، 770 مترمربع فرش و فرشینه، 50 کیلوگرم حبوبات، 17 کارتن مواد شوینده و بهداشتی، 60 بسته پوشاک بچه، 5 کارتن شیر خشک و 10 دستگاه چراغ گرمایشی به مردم منطقه زلزله‌زده ارسال‌شده است.

جانشین سپاه ناحیه لاهیجان بابیان اینکه همچنان ردم لاهیجان کمک‌های نقدی خود را به مراکز دریافت کمک‌ها تقدیم می‌کنند، گفت: علاوه بر کمک‌های غیر نقدی و نقدی عده‌ای از جهاد گران نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا به مراکز و مناطق زلزله‌زده اعزام شوند تا بتوانند سهمی در ارائه خدمات رسانه به هم نوعان خود را داشته باشند.

نقد پور همچنین به جمع‌آوری و ارسال خودجوش کمک‌های مردمی از لاهیجان به کرمانشاه خبر داد و گفت: عده‌ای از شهروندان لاهیجانی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دریافت مجوز حمل کمک‌های اولیه به استعداد سه دستگاه کامیون ارسال کمک‌های غیر نقدی به منطقه زلزله‌زده را داشته‌اند.

وی از کمک 800 کیلوگرمی برنج توسط یک پاسدار بسیجی بازنشسته سپاه در لاهیجان خبر داد و گفت: کمک 800 کیلو برنج درجه‌یک هاشمی توسط یکی از بسیجیان به مردم زلزله‌زده از نقاط برجسته کمک‌های مردمی لاهیجان به منطقه زلزله‌زده است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد