×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 26 اردیبهشت - 1403
false
true
احداث جاده کلاچای به قزوین 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛احداث کامل جاده کلاچای، رحیم آباد به قزوین 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هم اکنون از سمت گیلان مشکل زیست محیطی وجود ندارد، لذا مقرر شد این بخش از راه تعریض و نوسازی شود.

وی در حاشیه بازدید از جاده کلاچای، رحیم آباد، قزوین با اشاره به تردد خودرو در جاده‌های فرعی و روستایی این منطقه اظهار کرد: احداث ۱۵۳ کیلومتر از این جاده به صورت یک جاده اصلی مواصلاتی مورد درخواست مردم بوده و در بودجه هم برای آن اعتباری در نظر گرفته شده است.

خادمی با تاکید بر بهسازی جاده در بخش استان‌های مازندان و قزوین، بیان کرد: در حوزه استان مازندران جاده در حد یک جاده دسترسی بوده و ۳۵ کیلومتر آن خاکی است که باید عملیات بهسازی بر روی آن انجام شود.

وی ردیف مالی در نظر گرفته شده برای احداث جاده را  از ردیف‌های بودجه‌ای ناچیز دانست و تصریح کرد: متناسب با میزان بودجه تخصیص داده شده، عملیات اجرایی احداث این جاده انجام می‌شود، ولی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه درخواست دارم اعتبارات بیشتری را در این خصوص در نظر بگیرند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده الموت به تنکابن گفت: طول این مسیر هم ۱۶۰ کیلومتر بوده و مسیر ۶۲ کیلومتری در محدوده استان قزوین امسال به بهره برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد