×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
هیات امنای جوان و با نشاط برای سال ۹۸/ اجازه دخالت در امور مساجد را به غیر نمی دهیم/ اقلام حمایتی برای سیل زدگان ارسال می شود

حجت السلام والمسلمین سید حامد میرحسینی در گفتگو با «گیل بان»، آغاز سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت و بیان داشت : طرح آرامش بهاری همچون کل کشور از تاریخ ۲۸ اسفند آعاز گردیده و تا ۱۵ فرودین ادامه دارد.

اشکوری ضمن اَشاره به برگزاری این طرح به صورت ویژه در بقاع شاخص کشور و همچنین در برخی از بقاع با توجه به سطح بندی ، افزود : سهم لاهبجان و سیاهکل آستان مقدس شیخ زاهد گیلانی
است که غرفه کودکان ، اقتصاد مقاومتی ، حجاب ، مشاوره وقف و خانواده در آستان مقدس شیخ زاهد لاهیجان با حضوز ۴ مبلغ اعزامی از قم و تهران در حال برگزاری است که با استقبال بالای زائرین و گردشگران در این ایام همراه بود .

میرحسینی ضمن اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ۳۸ بقعه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل ، اطهار داشت : طرح ارامش بهاری در بقاع آسیدحسینی گمل ، دوبرادران برفجان سیاهکل و دوبرادران لمش به عنوان بقاع سطح ۱ در حال برگزاری است .

حجت السلام والمسلمین از آمادگی اوقاف لاهیجان و سیاهکل و هیات امناها و خدام برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و بیان داشت : استان گیلان مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است و بقاع استان گیلان نیز هر ساله مورد توجه ویژه هموطنان و گردشگران قرار می گیرد .

حجت السلام اشکوری صمن تاکید بر دستور مقام معطم رهبری در ابلاعیه گام دوم انقلاب و استفاده از جوانان در بخش های مدیریتی کشور بیان داشت : از سال گذشته یکی از برنامه های ما تغییر و تقویت در هیات امناها بوده و در سال ۹۸ پیش بینی ما این است که هیات امناهای ما امنای جوان ، با نشاط و فعال باشند .

متولی امور وقف در شهرستان به دخالت برخی از اشخاص که مسولیتی در بقاع و مساجد ندارند اشاره کرد و گفت : متولی انتخاب هیات امناها اوقاف است و حاصل این دخالت ها ایجاد تشنج و آشفتگی در مدیریت مساحد و بقاع است .

میرحسینی در ادامه گفت : به هیچ عنوان اجازه ورود و دخالت اشخاص مختلف در انتخاب هیات امنا بقاع را نخواهیم داد و در مسیر انتخاب افراد حتما از مشورت و نطر بزرگان شهر و متولیان امر بهره مند خواهیم شد .

حجت السلام والمسلمین میر حسینی در پایان ضمن تسلیت و همدردی به خانواده های مصیبت دیده سیل اخیر ، بیان داشت : اقلام حمایتی جهت بازماندگان سیل های کشور توسط هیات امنای بقاع لاهیجان و سیاهکل جمع آوری شده و بزودی ارسال می گردد .

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد