×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
مرمت 223 واحد مسکونی روستایی توسط سپاه گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه مراسم افتتاح مسکن محرومان کشور در استانداری گیلان با گرامی داشت خاطره مرحوم علیرضا تابش، تصریح کرد: سپاه گیلان طی سال 96-97 به کمک بسیج و مردم و نیز با مساعدت کمیته امداد، حدود 1000 واحد مسکن محرومان را ساخته و به صاحبانشان در سطح استان تحویل داده است.

وی با اشاره به برنامه ساخت 741 واحد مسکونی در سال 98-99 و تحویل 692 واحد از آنها خاطرنشان کرد: از مجموع 741 واحد مسکونی مذکور که توسط سپاه گیلان در حال ساخت است 49 واحد باقی مانده که ظرف یک ماه آتی تکمیل و تحویل داده می­شود.

فرمانده سپاه گیلان به مرمت 223 واحد مسکونی روستایی استان و ساخت واحدهای جدید محرومان توسط سپاه اشاره کرد و افزود: بعضی روستاییان در سطح روستاهای استان دارای شرایط خاصی هستند و این افراد تحت پوشش کمیته امداد هم قرار ندارند، لذا ساخت 140 واحد جدید مسکن محرومان را نیز در دستور کار قرار دادیم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ساخت و تحویل 87 واحد مسکونی در گمیشان گلستان توسط سپاه گیلان خاطرنشان کرد: بازسازی و مرمت 210 واحد مسکونی در گلستان که بر اثر حادثه سیل آسیب دیده بودند از دیگر اقدامات سپاه استان است.

وی با اشاره به ساخت 9 واحد مسکونی توسط سپاه گیلان در سی‌سخت که بر اثر زلزله آسیب دیدند ابراز داشت: این اقدامات را مدیون هماهنگی‌های خوب در استان و همچنین کمک خیران، مساعدت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران هستیم.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد