×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
مسابقات فوتسال «امیدهای روح الله» برگزار می‌شود

به گزارش «گیل بان»، حسام رمضانی اظهار داشت:‌ دومین دوره مسابقات فوتسال امیدهای روح الله با هدف ایجاد هم‌افزایی بین مجموعه‌ها و کانون‌های تربیتی فعال شهرستان رشت،‌ 26 و 27 بهمن در رشت برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی دبیرخانه امور مساجد گیلان تصریح کرد:‌ در این دوره از مسابقات،‌ 14 تیم ورزشی از مجموعه‌های تربیت محور فعال شهرستان رشت حضور دارند که در پایان جوایز نفیسی به تیم های اول تا سوم آن اهدا می‌شود.

رمضانی با تاکید بر استمرار چنین برنامه‌هایی افزود: ایجاد هم‌اندیشی بین مجموعه‌ها و کانون‌های تربیتی که به‌صورت خودجوش و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری آتش به اختیار مشغول فعالیت هستند‌ از اهمیت بسیاری برخوردار است. ‌

وی درباره دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد:‌ برقراری همکاری بین مسئولان کانون‌ها و آشنایی نوجوانان فعال که سکان‌دار آینده این مجموعه‌ها محسوب می‌شوند از جمله دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی دبیرخانه امور مساجد گیلان گفت:‌ دومین دوره مسابقات فوتسال دو سال قبل برگزار شد که با قهرمانی تیم کانون امام رضا(‌ع)‌ شهر خمام به پایان رسید و امیدواریم امسال نیز مسابقات خوبی را در پیش رو دا‌شته باشیم.

رمضانی درباره شرایط سنی شرکت کنندگان نیز بیان داشت:‌ دومین دوره مسابقات فوتسال امیدهای روح الله کانون‌های تربیتی،‌ در سطح دانش آموزان مقاطع تحصیلی دوره اول و دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این مسابقات به‌صورت مردمی انجام می‌شود اظهار داشت:‌ سازمان‌ها و نهاد‌های دغدغه‌مندی نظیر سپاه قدس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز برای برگزاری این مسابقات همکاری خوبی‌ دارند.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی دبیرخانه امور مساجد گیلان گفت:‌ این کانون در برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهر رشت، همواره فعالیت‌های بسیار چشمگیری را د‌ر بخش‌های متنوعی همچون حوزه‌های فرهنگی،‌ تربیتی و ورزشی به اجرا در می‌آورد.

رمضانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در رشت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی،‌ کانون فرهنگی تربیتی صفا نیز اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در رده نوجوانان کرده است.‌

وی با بیان اینکه 13 اسفندماه آزمون مسابقه کتابخوانی در رشت برگزار می‌شود افزود: ‌کتابی که برای این منظور در نظر گرفته شده درباره شخصیت شناسی حضرت امام خمینی(‌ره)‌ است و جوایز نفیسی برای برگزیدگان آن در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد