×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
افزایش ۵ درصدی مصرف سوخت در تعطیلات نوروزی گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مجتبی شکوری امروز، ۱۴ فروردین در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همزمان با شروع تعطیلات نوروز از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ مجموعا ۸۴ میلیون و ۹۵۲ هزار لیتر بنزین در استان گیلان به مصرف رسید، گفت: مصرف ۱۵ روز تعطیلات نوروز امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مصرف بنزین در روزهایی از تعطیلات نوروز امسال به دو برابر روزهای عادی رسیده است، افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین را روزهای پنجشنبه، نهم فروردین ماه با ۶ میلیون و ۹۰۶ هزار لیتر و شنبه، ۱۱ فروردین ماه با ۶ میلیون و ۸۹۸ هزار لیتر داشته ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان همچنین با اشاره به مصرف روز ۱۳ فروردین ماه به میزان چهار میلیون و ۹۵۲ هزار لیتر، عنوان کرد: امسال در روز طبیعت نسبت به سال گذشته ۵.۳۳ درصد افزایش مصرف بنزین در گیلان به ثبت رسید.

شکوری همچنین از تامین و تحویل سوخت برای ۷۶ سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد پرواز ۷۱ مورد داخلی و پنج مورد خارجی بوده است؛ در مجموع ۳۴ هزار و ۹۰۵ لیتر سوخت از مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید اسدپور پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان تحویل ناوگان هوایی این فرودگاه شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۳۰ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع اعم از بنزین و نفت گاز و ۱۰۰ باب جایگاه سی.ان.جی در گیلان فعال است که تحت بازدیدهای مستمر کمی و کیفی فرآورده توسط کارشناسان این شرکت قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد