×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم سرعت بخشیدن امداد رسانی به سیل زدگان آستارا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ نماینده ی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: درسیل آستارا که مشکلات زیادی برای مردم و اهالی این بندر مرزی ایجاد شده است، هرچند از ساعات اولیه تمام گرو‌های امداد و نجات درحال امدادرسانی هستند، اما باید سرعت کمک رسانی‌ها باید بیشتر شود.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ ۸ ساله ایران به جهان ثابت کرد که اگر جهانیان در برابر انقلاب بایستند، ما با همه جان و توان در برابر دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد و شکست شان خواهیم داد.
خطیب نمازجمعه رشت درادامه افزود: مستکبران دنیا بدانند که ما به احدی باج نخواهیم داد و بدون اینکه درگیر بازی‌های سیاسی این کشور‌ها شویم و یا به کسی باج دهیم صادرات نفت را به سه برابر افزایش دادیم.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان هم که سخنران پیش از خطبه امروز بود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:جنگ عراق با ایران در واقع واکنش جهان به واقعیت انقلاب اسلامی بود و دشمنان می‌خواستند با این جنگ پایه‌های انقلاب را ضعیف کنند که با رهبری امام و جانفشانی مردم نقشه هایشان نقش بر آب شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد