×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم توجه ویژه به ظرفیت عظیم خیرین در توسعه همه جانبه شهرستان لاهیجان

به گزارش «گیل بان»، «آئین گشایش دبستان دخترانه 6 کلاسه نیلوفر و نیایش محمدپور»، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان، امام جمعه محترم لاهیجان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولین و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

مهندس جانبازی در این مراسم با اشاره به نقش موثر خیرین در توسعه همه جانبه شهرستان لاهیجان تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار قابل توجهی در همه ابعاد به ویژه حوزه های گردشگری، اقتصادی، کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی بوده که با برنامه ریزی درست و آینده نگرانه در مسیر شکوفایی قرار خواهند گرفت.

وی با تشکر از اقدامات موثر صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی طی سالیان اخیر در جهت توسعه و عمران شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: حضور موثر خیرین و همراهی و همدلی همیشگی آنها با دولت محترم ظرفیتی عظیم به شمار رفته که منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم عزیزمان در همه بخش ها می شود.

فرماندار لاهیجان با اشاره به لزوم استفاده مناسب از ظرفیت خیرین در حوزه آموزشی گفت: از جامعه خیرین می خواهم در همه زمینه ها تلاش خود را مضاعف نمایند، تا از این ظرفیت استثنایی در مسیر پیشرفت استان و کشور به خوبی بهره گرفته شود. به حضور سازنده و پر رنگتر این عزیزان در تمامی عرصه ها امیدوارم.

وی خطاب به جامعه خیرین و مسئولین حاضر در مراسم تاکید کرد: از هیچ کمکی از جانب مدیریت اجرایی شهرستان و شخص فرماندار برای پیشبرد برنامه های عام المنفعه خیرین فروگذار نخواهیم کرد و برای این منظور از اعتبارات شهرستانی و حتی ملی که دولت محترم تدبیر و امید جهت توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در نظر گرفته است، برای یاری خیرین بهره خواهیم گرفت.

مهندس جانبازی در پایان با بیان اینکه مردم شهرستان لاهیجان مردمانی فرهنگی و فرهنگ دوست هستند، یادآور شد: بر خود می بالم که به عنوان یک خدمتگذار در خدمت این عزیزان هستم. و امیدوارم در طول این مدت منشاء اثرات خیر بوده و با پشتکار و تلاش این شهرستان را به جایگاه لایق و شایسته خود برسانم.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد