×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش «گیل بان»، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی ناوگان شمال اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مسلح از برکات انقلاب اسلامی است و سپاه به آن افتخار می‌کند.

وی با اشاره به وحدت و هم‌بستگی نیروهای مسلح و ارتباط نزدیک آن‌ها در امور افزود: نیروهای مسلح با حفظ وحدت و تقویت آن در اعتلای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن می‌کوشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شعار برگرفته‌شده ارتش از نام و راه امام حسین(ع) تصریح کرد: شعار ارتش همان مفهوم پاسداری در سپاه است و همه نیروهای مسلح ازجمله سپاه و ارتش دو برادر قدرتمند در پاسداری از وطن و انقلاب اسلامی هستند.

عبدالله پور با رد ادعای منافقان و سلطه‌طلبان مبنی بر اختلاف بین سپاه و ارتش افزود: فرمانده همه نیروهای مسلح مقام معظم رهبری و نائب امام زمان(عج) است و نیروهای مسلح از بازوان ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه هرکدام از بازوان انقلاب‌اند و در راستای اعتلای جمهوری اسلامی از دستاوردهای آن پاسداری می‌کنند گفت: در طول چهل‌ساله انقلاب ارتش و سپاه در کنار برادری بدون تنش و جدایی در مسیر توسعه انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند و هیچ‌گاه بینشان جدایی، تفرقه و اختلاف راه پیدا نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد