×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
دوره آموزشی تبیین گفتمان مسجد محوری یاوران رسانه سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان برگزار می شود

حجت‌ الاسلام حاتم نصری ‌نژاد مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، از برگزاری دوره آموزشی توجیهی «تبیین گفتمان مسجد محوری یاوران رسانه» این سازمان در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.
نصری نژاد با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره یک روزه خاطرنشان کرد: دوره مذکور در تاریخ یکم آذرماه سال جاری و در سالن اجتماعات آستان مقدس امام زاده سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان هدف از برگزاری این دوره را آشنایی هرچه بیشتر یاوران رسانه این سازمان با اصول و شاخص های گفتمان مسجد محوری و استفاده از ابزار رسانه جهت تبیین هرچه مطلوب تر آن ذکر کرد.
حجت‌ الاسلام نصری ‌نژاد با بیان اینکه مسجد محوری به معنی بهره مندی متقابل بسیج و مسجد از ظرفیت یکدیگر و اثر گذاری و اثر بخشی بر جامعه با تکیه بر مسجد است، افزود: رویکردهای مسجد محوری شامل رویکردهای مربوط به مکان پایگاه بسیج، عضویت و محل فعالیت بسیجیان، برنامه های رده های بسیج، نماز و برنامه های عبادی، هم افزایی و الگو سازی می شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان تاکید ویژه ای بر اجرای دقیق طرح تبیین مسجد محوری در سطح استان دارد، تصریح کرد: هدف اصلی این طرح شکوفایی بیشتر مساجد در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزایش استقبال جوانان و نوجوانان از برنامه های مسجد محور و تحکیم نقش فرهنگ ساز مساجد در بطن جامعه امروز است.
نصری ‌نژاد با تاکید بر لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ایجاد تحولات سازنده در مساجد کشور، گفت: تبیین گفتمان مسجد محوری طرحی اندیشمندانه و آینده نگرانه بوده که اجرای صحیح آن منجر به کیفی سازی هرچه بیشتر برنامه های مساجد کشور خواهد شد.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد