×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 17 اردیبهشت - 1403
false
true
درخشش خبرگزاری علم و فناوری گیلان در جشنواره ملی مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حمیدرضا بزرگی مسئول خبرگزاری علم و فناوری استان گیلان موفق به کسب رتبه نخست بخش گزارش نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌ها شد.

آیین اختتامیه “نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه ‌های خبری و خبرگزاری ‌ها” به میزبانی منطقه آزاد بندرانزلی، عصر پنجشنبه ١۴ تیرماه همزمان با روز قلم در مرکز همایش ‌های بین ‌المللی این منطقه برگزار شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، حمید ضیایی‌ پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ‌ریزی رسانه‌ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جبار کوچکی نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از سخنرانان این برنامه ملی بودند که با حضور جمعی از مدیران کل، نمایندگان مجلس، روسای دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه کشور برگزار شد.

در نخستین جشنواره ملی مطبوعات که در آن از مجموع ۶۳۴ اثر ارسالی، نفرات اول تا سوم در هفت بخش گزارش، سرمقاله و یادداشت، مقاله، تیتر، مصاحبه، عکس و بخش ویژه مورد تجلیل قرار گرفتند، “حمیدرضا بزرگی” مسئول خبرگزاری علم و فناوری گیلان با گزارش “فقر تولید محتوای ملی در فضای مجازی و اتلاف وقت مخاطبان” موفق به کسب رتبه نخست در بخش گزارش شد.

گفتنی است رتبه دوم این بخش به مهدی حسین نژادی از آستارا با گزارش “پاسداری از مرزها در برف و سرما” منتشر شده در خبرگزاری مهر و رتبه سوم به مریم کشاورز مسعودیان از قزوین با گزارش “درخشش طلای سرخ در مزارع دیار مینو دری” منتشر شده در ویژه نامه استانی همشهری تعلق گرفت.

 

Hamidreza Bozorgi

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد