×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
خرید و فروش آراء پیگرد قانونی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور همواره پشتیبان و کمک کار عوامل اجرایی انتخابات است.

وی با هشدار به کسانی که بخواهند در امر انتخابات اخلال کنند، افزود: با کسانی که در امر انتخابات اخلال کنند قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی به کارکنان قضایی دستور داد تا در راستای تامین سلامت انتخابات در روزهای آتی در محل کار حاضر باشند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه خرید و فروش‌ آراء در قانون جرم انگاری شده است، گفت: هم فروشنده و هم خریدار تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: انتخابات ضامن ارتقاء قدرت و امنیت ملی، افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات و بهبود وضعیت و مسیر پیشرفت کشور و باطل سازی نقشه‌ها و آرزوهای شوم دشمنان ایران عزیز و مقتدر است.

وی افزود: اعضای شورای قضایی استان گیلان همچون ادوار گذشته با حضور در پای صندوق‌های رای از مردم همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند تا با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند، افرادی شایسته و توانمند، مومن و متقی، انقلابی و جهادی و لبریز از امید و مسئولیت‌ پذیر را انتخاب و با خلق حماسه‌ای دیگر، نقش خود را در آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران ایفا کنند.

منبع: انتهای پیام/

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد