×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
جمهوری اسلامی مظلوم است، شهدای ما مظلوم اند و شهدای گمنام مظلو تر

به گزارش «گیل بان»، مهندس رحیم حیدری در جلسه هیات امنای حرم مطهر شهدای گمنام آستانه اشرفیه گفت : کار ساخت المان و بنای حرم مطهر شهدای گمنام بسیار سیر کند و حتی ثابت به خود گرفته است و این برای آستانه اشرفیه که بعنوان چهارمین شهر مذهبی کشور مطرح است بسیار ناراحت کننده است.

رحیم حیدری گلرودباری در ادامه افزود: وقتی پروژه ای عمرانی را شروع می کنیم، آن نیز پروژه ای که جنبه مذهبی، فرهنگی و ارزشی دارد باید با برنامه ریزی دقیق و اهتمام ویژه رو به جلو حرکت نمود. جمهوری اسلامی مظلوم است، شهدای ما مظلوم اند و شهدای گمنام مظلوم ترند. باید تلاش شود آنها در این مظلومیت نمانند، شهدای ما از جمله مقدسات قابل احترام و تعظیم برای همه ما هستند پرا اینکه این عزیزان جان خود را نثار این آب و خاک و نظام اسلامی نمودند تا ما بتوانیم در آسایش و امنیت و آرامش در کنار خانواده هایمان به زندگی بپردازیم.

وی در پایان گفت : انتظار اینست طی جدول زمان بندی شده در این جلسه مدیران مربوطه و دست اندرکاران ساخت بنای حرم مطهر شدای گمنام هر کدام به وظایف محوله خود عمل نمایند که تعلل و سستی در این امر به هیچ وجه پذیرفته نمی باشد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد