×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
تعطیلی تفرجگاه‌های گیلان همزمان با سالروز شهادت امام اول شیعیان و روز طبیعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک و راهبری تصادفات با اشاره به شب‌های قدر و همزمانی روز شهادت حضرت علی (ع) با روز طبیعت، بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی در این ایام تاکید کرد و افزود: تفرجگاه‌ها و تفریحگاه‌ها به احترام ایام سوگواری تعطیل است و نظارت ویژه‌ای بر این امر انجام می‌شود.استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پایان یافتن سفر‌های نوروزی و خروج مسافران از استان، از دستگاه‌های متولی خواست، در ترمینال‌ها و ایستگاه راه‌آهن شرایط مناسبی برای خروج مسافران فراهم کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۸.۵ کیلومتر آزاد راه قزوین – رشت در اسفندماه سال گذشته تصریح کرد: کاهش ترافیک ، مصرف سوخت و زمان سفر از مزایای افتتاح این طرح است که مردم طعم شیرین آن را در سفر‌های نوروزی چشیده‌اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شکل هندسی بخش شمال به جنوب این آزاد راه باید اصلاح شود، گفت: همچنین شکل هندسی چند منطقه از آزاد راه قزوین – رشت که در گذشته درست شده بود هم باید استاندارد سازی شود.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به تلاش‌های دولت و حمایت مقام معظم رهبری از زحمات مسئولان و با تاکید بر اینکه همه ما باید از رهبری الگو بگیریم، افزود: اگر هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی از عملکرد دولت انتقاد دارند، باید توضیحات متقن در این خصوص ارائه دهند.

وی با تاکید بر این که مدیران گیلان باید عملکرد و خدمات دولت در بخش‌های مختلف را برای مردم تبیین کنند، گفت: برخی مدیران در استان به این امر توجهی ندارند که از آن‌ها حمایت نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد