×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
تخریب نقش مادر در خانواده از اهداف دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حسین مصطفی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان، خبرنگاران را زبان گویای مردم و از عوامل اصلی تبادل اخبار و اطلاعات دانست و تصریح کرد: مردم برای دسترسی به اخبار درست به خبرنگاران مراجعه می‌کنند و از قلم و اخبار آنان انتظاراتی دارند که نشان از رسالت بزرگ خبرنگار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف را از جمله وظایف مهم اصحاب رسانه برشمرد و گفت: خبرنگاران در انعکاس اخبار مجاهدت‌های مدافعان سلامت تلاش ارزشمندی داشتند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در عرصه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این قشر در تمامی حوزه‌های دفاع مقدس نقش‌آفرین‌ بودند و برخی مانند مردان اسلحه به دست گرفتند و مشغول دفاع از میهن شدند و تعدادی نیز در امداد و نجات و پشتیبانی از رزمندگان در جبهه‌ها حماسه آفریدند.

مصطفی‌پور با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برای همسران جانبازان به ویژه جانبازان قطع نخاعی و سایر جانبازانی که روزانه نیاز به مراقبت دارند هنوز تمام نشده است، افزود: این بانوان و همسران جانبازان نزدیک به چهل سال است که در خدمت جانباز هستند و از او مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش مادران و بانوان در ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس یادآور شد: امروز هم مادرانی هستند که فرزندان خود را با فرهنگ دفاع مقدس تربیت کرده به گونه ای که مدافع حرم اهل‌بیت(ع) شدند.

مصطفی‌پور در پایان با تشریح جنگ فرهنگی، رسانه‌ای و شناختی دشمن اظهار کرد: خانواده امروز مورد آماج حملات دشمن قرار گرفته و دشمن نیز در این حوزه متمرکز شده است و یکی از اهداف آن‌ها از بین بردن و تخریب نقش مادر در خانواده است.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد