×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
بهره برداری از آخرین واحدهای مسکن مهر گیلان تا پایان سال آینده

به گزارش «گیل بان»، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه مسکن مهر شهرستان لاهیجان که صبح امروز در روستای ایشکاء دهستان بازکیاگوراب، برگزار شد، تصریح کرد: ان شاء الله در طی ماه های آینده و نهایتاً تا پایان سال آینده آخرین واحدهای مسکن مهر را به بهره برداری مردم خواهیم رساند و پرونده مسکن مهر در استان را خواهیم بست.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر گیلان ویژگی هایی داشته که موجب افزایش هزینه ها و سختی کارهای آن شده است، گفت: وضعیت زمین و بالا بودن سطح آب از جمله مسائلی بوده که در هر مرحله از ساخت و اجرای این پروژه منجر به بروز معضلاتی شده است.

استاندار گیلان به مشکل عدم وجود شبکه فاضلاب در پروژه مسکن مهر شهر رشت اشاره نمود و تصریح کرد: این مشکل نه تنها برای بهره برداران و ساکنین این واحدها معظلاتی را به وجود می آورد بلکه منجر به آلودگی مناطق پایین دستی که فاضلاب به آنها سرازیر می شود از جمله رودخانه ها شده و حتی اثرات آن متوجه تالاب انزلی که یک میراث ملی و بین المللی در استان ماست نیز می شود.

دکتر سالاری با بیان اینکه مسیرهای دسترسی به پروژه های مسکن مهر جهت تسهیل امور ساکنان آن و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی دارای اهمیت است، افزود: نیازمند تخصیص اعتبار در خصوص رفع مشکلات مربوط به فاضلاب این پروژه ها هستیم تا در سال های بعد مورد انتقاده بهره برداران قرار نگیریم.

وی با تأکید بر اینکه هرجا ایرادی در کارمان باشد می پذیریم و هر کسی که ایراداتمان را تذکر بدهد از وی تشکر و قدردانی می کنیم و ایراد را برطرف می سازیم، تصریح کرد: ما معتقدیم که اگر کسی سلامت کاری خود را در درون مجموعه دولت حفظ نکند، با آبروی همکاران خود و آبروی دولت بازی کرده و اولین کسی که با وی برخورد کند خود مائیم.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد