×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
بستری بیش از ۱۷۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر آبتین حیدرزاده از بستری شدن حدود ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا فزاینده بوده و این بیماری همچنان قربانی می گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، تصریح کرد: شاهد رکوردی جدید در مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ نفر را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وضعیت کنونی شیوع بیماری کرونا را نسبت به اسفند ۹۸ سخت تر دانست و بیان کرد: بزرگترین موج از بیماری کرونا را سپری می کنیم، اما بحرانی بودن اوضاع توسط مردم جدی گرفته نمی شود.

حیدرزاده، از واکسینه شدن حدود ۲۰ درصد جمعیت استان خبر داد و یادآور شد: هنوز ایمنی در جامعه برقرار نیست و انتقال ویروس متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه کرونا بی رحم‌تر از همیشه به جان شهروندان افتاده است، خاطرنشان کرد: گیلانی ها جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را بیش از پیش جدی بگیرند.

معاون علوم پزشکی گیلان، همچنین بر پرهیز از دورهمی تاکید کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا چرخه انتقال بیماری متوقف شود و بیش از این شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در گیلان نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد