×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
برق لاهیجان، سیاهکل و آستانه‌اشرفیه امشب وصل می‌شود

به گزارش «گیل بان»، جمشید طالبی اظهار داشت: با توجه به‌شدت و ضعف بارش برف در مناطق مختلف گیلان، اغلب مناطق مختلف استان به جز شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه از شبکه برق پایداری تاکنون برخوردار بوده‌اند که مشکلات ایجاد شده در این مناطق نیز امشب برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد: شدت و تمرکز بارش برف در شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل و آستانه اشرفیه باعث شده این مناطق دچار قطعی برق بیشتری شوند که در تلاش هستیم تا امشب از حجم این خاموشی‌ها بکاهیم.

طالبی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق با تمام توان در تلاش است مشکلات به‌وجود آمده حل شود افزود: قبل از شروع بارش برف در استان تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف اندیشیده شده و به مردم اطمینان می‌دهیم مشکلات رخ داده به‌زودی رفع می‌شود.

وی به مشکلاتی که در مناطق کوهستانی در پی بارش برف ایجاد می‌شود اشاره کرد و ابراز داشت: در ارتفاعات، بالا بودن حجم بارش برف و تمرکز بیشتر سامانه بارشی باعث مسدود شدن راه‌های اصلی می‌شود که این عامل خدمات‌رسانی اکیپ‌ها را دچار اختلال می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها در این است تا در اسرع وقت و در ظرف کمترین زمان ممکن مشکلات و اختلالات ایجاد شده و قطعی‌های مقطعی که در شبکه برق مشترکان گیلانی رخ داده است هرچه سریعتر برطرف شود.

طالبی درباره راه ارتباطی جهت ارتباط مشترکان و پاسخگویی به آنان بیان داشت: سامانه 121 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان است و پس از اعلام نظرات به ستاد مرکزی امور برق شهرستان مورد نظر، اکیپ‌های لازم برای رفع مشکل به محل اعزام می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد