×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
ایران، قدرت اول منطقه است

به گزارش «گیل بان»، سردار سرتیپ پاسدار حمید اباذری در یادواره سرداران، فرماندهان و 542شهید والامقام صومعه‌سرا که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه این مجلس،مجلس شورانگیز و نورانی است،اظهار کرد:مجلس شهدا مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس بزرگداشت ارزش‌ها،شور و حماسه است .

وی با بیان اینکه بهار 97 همزمان با رحلت امام هادی (ع)است،افزود:باید حرمت فرهنگ شیعه در این ایام نگاه داشته شود .

سردار اباذری با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به 40سالگی پیروزی خود،خاطرنشان کرد:این بزرگترین سند و شاهد بر حقانیت انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه آرمان و ارزش‌های انقلاب‌های سده‌های گذشته پس از گذشت چند سال به فراموشی سپرده شده است،گفت:انقلاب اسلامی علی‌رغم دشمنی‌ها و ستیزه‌ها،پویا و پیشبرنده است .

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی 54سال پیش توسط امام راحل کلید خورد،تصریح کرد:امام راحل 12پیش‌بینی داشتند.سربازان من در گهواره هستند؛ این یکی از بزرگترین پیش‌بینی‌ها بود که در صحنه‌های سال 57نمایان شد .

سردار اباذری با بیان اینکه اکثر شهدا از طبقات پایین جامعه بودند،گفت:امروز افتخار همه ما در هر قشری،نوکری شهدا است .

وی با اشاره بر اینکه صومعه‌سرا 542شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است،ادامه داد:هنوز آمار دقیقی از شهدای نهضت انقلاب اسلامی مشخص نیست.هر شهید،ستاره‌ای درخشان است .

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه 80تا 90درصد شهدا متولد دهه 40هستند که نشان از حضور جوانان در صحنه است،گفت:انقلاب نوپای اسلامی در برابر قدرت شرق و غرب ایستادگی کرد.این در حالی بود که در آن زمان،کشورها باید با قدرت غرب یا شرق همراه می‌شدند . این انقلاب اسلامی بود که این معادله را بر هم زد .

سردار اباذری با بیان اینکه دو قدرت بزرگ شرق و غرب که همواره در تقابل بودند تنها در برابر ایران اسلامی دشمنی با هم را کنار گذاشتند و با هم متحد شدند،ابراز کرد:این مهم به دلیل وجود سربازان در گهواره بود که در برابر این قدرت ایستادند .

وی با اشاره بر اینکه در جنگ تحمیلی ایران،صدام تنها ماموری از جانب قدرت‌های اروپایی و آمریکا بود،اضافه کرد:سربازان کوچک روح الله بودند که با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند .

سردار اباذری ایمان،اعتقاد و باور قلبی رزمندگان را دلیل پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله دانست و عنوان کرد:تفکر امام راحل در جوانان 15_16ساله از آنها قهرمان ساخت .

وی با بیان اینکه امروز قدرت ایران اسلامی ناشی از رشادت‌ها،ازخودگذشتگی و خون دادن شهدا است،تصریح کرد:امروز عملیات‌های انجام شده در دوران مقدس،در بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تدریس می‌شوند .

سردار اباذری با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند،عنوان کرد:مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور می‌یابند.چه در دوران مقدس و چه در سوریه و عراق برای حفاظت از حریم اهل بیت(ع).

وی با بیان اینکه عظمت و قدرت ایران اسلامی به میزانی رسیده که تنها ذکر نام یکی از سرداران ایرانی سبب ترس کشورهای دیگر می‌شود،افزود:سردار سلیمانی،سرداری است که مقامات آمریکایی آرزوی دیدن وی را دارند .

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه ،داعش مخوف‌ترین گروه تروریستی تشکیل شده تا به امروز است که با بردن نام این سردار،از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند ،خاطرنشان کرد:سرداری که خود را جامانده از شهدا و سرباز ولی فقیه می‌داند اگر در سوریه و عراق حضور نمی‌یافت امروز شاهد تمام شدن این کشورها بودیم. این نشان از عظمت انقلاب است .

وی با اشاره بر اینکه همانگونه که عاشورا به تاریخ نمی‌پیوندد و هرسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود،تاکید کرد: انقلاب اسلامی نیز همانند عاشورا بوده و پایان ناپذیر است .

سردار اباذری با بیان اینکه امروز دشمن در فکر نفوذ در خانه‌ها و بین جوانان و نوجوانان ما است و دور کردن آنها از ایمان و باورهای قلبی از اهداف آنها است،گفت:امروز جوانان ما پرشورتر ار جوانان دفاع مقدس هستند .

وی با تاکید بر ضرورت اعتماد به قدرت جوانان،تصریح کرد:امروز حل مشکلات ما،بویژه در حوزه اقتصادی نه به شرق و نه به غرب وابسته است بلکه نیازمند اعتماد به قدرت جوانان است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پایان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است،ادامه داد:طبق صحبت‌های یکی از مقامات آمریکایی چهار کشور آمریکا،روسیه، چین و ایران حرف اول و آخر را در جهان می‌زنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد