×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
انتقال روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان از دستاوردهای برگزاری کنگره شهیدان است/ برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در اردیبهشت ۱۴۰۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد، گفت: تبیین نقش اساسی روحیه ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، از دستاوردهای برگزاری کنگره شهیدان است.

استاندار گیلان در ادامه یادآور شد: صدور پیام رهبر معظم انقلاب، سخنرانی آیت‌الله العظمی نوری ‌همدانی و سردار شهید قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه نخستین کنگره هشت هزار شهید گیلان یکی از افتخارات برای استانمان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تمهید مقدمات چاپ کتاب با محوریت فرمانداری‌ها و آغاز ساخت مستند و فیلم با موضوع دفاع مقدس توسط صدا و سیما تصریح کرد: برگزاری این جلسه و ابلاغ رئیسان کمیته‌های استانی و شهرستانی، می‌تواند نقطه عطفی برای انجام اقدامات عملیاتی از سوی حوزه‌های مختلف باشد.

زارع به برگزاری کنگره دوم در اردیبهشت سال ۱۴۰۴ اشاره و گفت: از بسترهای قانونی منابع بودجه در شورای برنامه‌ریزی و نیز بودجه‌های فرهنگی شهرداری‌ها برای برگزاری هرچه شایسته تر این مراسم ارزشمند بهره گرفته می شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد