×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
آغاز نهضت خدمت‌‌ مؤمنانه با شعار شهیدالقدس در استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ نهضت خدمت مؤمنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و با شعار شهیدالقدس امروز با توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی، 240 سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند، آزادسازی 10 زندانی و افتتاح 21 پروژه عمرانی در گیلان آغاز شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حاشیه آغاز این نهضت در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شهدا و حاج قاسم سلیمانی در کمک به مردم ثابت‌قدم بودند اظهار داشت: گروه‌های جهادی گیلان در بخش محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی با اشاره به روحیه خدمت‌رسانی و‌ جهادی در بین گیلانیان گفت: مردم گیلان در صحنه‌های مختلف خیرخواهی و نوع‌دوستی همیشه پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم بخشی از سبک زندگی حاج قاسم است، اضافه کرد: لایه‌های مختلف زندگی حاج قاسم مملو از توجه و خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه شخصیت نمونه حاج قاسم در سختی‌ها و مشکلات شکل گرفت، افزود: زندگی حاج قاسم همراه با فراز و نشیب‌های فراوانی بود که این مشقت‌ها از وی یک انسان کامل و تأثیرگذار ساخت و سبک زندگی این شهید بزرگوار نیز الگویی برای سعادت بشریت است.

دامغانی با تاکید بر اینکه حاج قاسم تفکر بسیجی را در محور مقاومت تکثیر داد، گفت: امروز اگر مستکبرین عالم نتوانستند اهداف خود را در سطح منطقه پیاده‌سازی کنند، به برکت وجود حاج قاسم بوده که براساس مکتب اسلام ناب عمل می‌کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مسئولیت‌پذیری، جهاد مستمر و اخلاص در کارها بخشی از ویژگی‌های حاج قاسم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات مومنانه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: توزیع بسته معیشتی، کمک جهیزیه، آزادسازی زندانی و پروژه‌های عمرانی و آبرسانی با کمک خیرین و گروه‌های جهادی در حال انجام است.

سرهنگ احمد ابراهیمی ادامه داد: ارزش این بسته‌ها را 51 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: 3 هزار و 700 گروه جهادی در قالب رزمایش مواسات، در مناسبت‌ها و ایام مختلف در تمامی مقاطع زمانی، ارائه خدمات مختلف را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد