×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
آزادسازی زندانیان واجد شرایط با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون تومان اقدام شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ نشست اعضای ستاد دیه استان با حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با طرح موضوع ۲۵ پرونده زندانی جرائم غیر عمد استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تشکر از اقدامات ستاد دیه در سال جاری اظهار داشت: باید با اصلاح و به روزرسانی اطلاعات سیستم‌ها، گزارش‌های دقیق‌تری از وضعیت فعلی زندانیان داشته باشیم لذا بایستی با همکاری اجرای احکام زندان‌ها و محاکم قضایی این نقص اصلاح و برطرف شود.

وی همچنین به موجودی زندانیان کمتر از ۵۰ میلیون تومان اشاره نمود و افزود: با اصلاح و بروز رسانی اطلاعات زندانیان گزارش‌های جامع‌تری بدست خواهد آمد که می‌توان برای تصمیم گیری های آینده از آن بهره‌برداری کرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه دستور داد ضمن بررسی آمار نسبت به تشکیل پرونده و آزادسازی زندانیان واجد شرایط با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون تومان اقدام شود.

لازم به ذکر است پرونده ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد استان با میزان کل بدهی ۴۰ میلیارد تومان در این جلسه مطرح شد و تصمیماتی جهت مساعدت برای هر یک زندانیان فوق اتخاذ و مصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد