×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» عباس اهرابی با قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی نیکوکاران برای حل مشکلات محرومان اظهار کرد: ارائه خدمات از طریق مراکز نیکوکاری از پراکنده‌کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیازهای محرومان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۶ مرکز نیکوکاری در سراسر گیلان راه‌اندازی شده است، افزود: مراکز نیکوکاری باهدف واگذاری امور خیریه به مردم، سرعت بخشیدن رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل‌ارائه به نیازمندان ایجاد و راه‌اندازی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست گیلان به مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، افزود: این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیر نقدی و ارائه خدمات بوده است.

اهرابی با بیان اینکه کمک‌های مردم به مراکز نیکوکاری یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است، تصریح کرد: سه میلیارد و  ۲۴۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان هم در قالب ارائه خدمات به نیازمندان از سوی خیران کمک شده است.

وی ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و موردی به نیازمندان را ازجمله خدماتی عنوان کرد که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالا در مراکز نیکوکاری به محرومان ارائه می‌شود.

هم‌اکنون ۲۱ هزار و ۳۶۵ نفر از نیکوکاران در بخش‌های مختلف با مراکز نیکوکاری همکاری می‌کنند که هزار و ۳۶۴ نفر به‌صورت امدادیار افتخاری، ۵۵۸ نفر حامی ایتام و فرزندان محسنین، ۹۳ نفر خادم یار رضوی، ۵ هزار و ۷۴ نفر خیر موردی، ۱۳ هزار و ۳۳۶ نفر مشترک صدقات و ۲۴۰ نفر هم مؤدیان زکات هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد