×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 29 اسفند - 1402
false
true
پیشرفت ۷۰ درصدی ایجاد تأسیسات استادیوم وحدت آستارا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» عباس صابر، در جریان بازدید سرزده از روند احداث رختکن های تیم های میزبان و میهمان این استادیوم، اظهار کرد: همه تلاش ها بر این است تا طی چند روز آینده زیرساخت ها مدنظر فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در این استادیوم احداث شود.

وی با اشاره به اینکه چمن مصنوعی و پیست تارتان این استادیوم از شرایط بسیار ایده آلی برخوردار است، ادامه داد: با همت مسئولان شهرستان اتاق های داوران، ناظر فدراسیون و جایگاه ویژه مسئولان بهسازی شده و قابل بهره برداری می باشد.

وی افزود: هم اکنون دو رختکن مجزا برای تیم های میزبان و میهمان با کلیه امکانات جانبی در دست احداث می باشد که پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و در مرحله نازک کاری می باشد.

صابر با اشاره به اینکه نیمکت های ذخیره و مسئولان برگزاری مسابقات در دست احداث است، خاطر نشان کرد: این نیمکت ها با الگو برداری از استادیوم های مدرن و استاندارد ساخته شده است و طی چند روز آینده نصب خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبار تعویض فنس دور زمین نیز مشخص شده است و در آینده ای نزدیک اجرایی می شود، تصریح کرد: برای تأمین اعتبار سیستم روشنایی و سایر زیرساخت ها از توان نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی بهره مند خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، فرماندار شهرستان در جریان این بازدید سرزده، در تمرین تیم شهرداری آستارا پیش از برگزاری هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور که در زیر بارش باران در حال انجام بود، حضور یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد