×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
پیروزی تفکر حسینی در کشورهای منطقه مشهود است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت‌الاسلام علی محمد عباسی پیش از ظهر یکشنبه در همایش اربعینی‌ها عدم تکلیف مداری را نشانه جهالت دانست و بیان کرد: جوانان زیادی در دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ اسلام به دفاع از ارزش‌ها پرداختند و بسیاری نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه یکی از پیام‌های قیام عاشورا، جدایی بین اسلام نبوی و اموی است افزود: امام حسین (ع) برای احیای اسلام نبوی قیام کرد و به مردم راه درست و حقیقی را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه قیام عاشورا موجب شکسته شدن هیمنه ظالمان و یزید شد، تصریح کرد: انقلابیون ما نیز با تاسی از فرهنگ حسینی مقابل یزیدیان زمانه ایستادند و با مقاومت خود پیروزی را برای ملت به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام عباسی دوران دفاع مقدس را نمونه‌ای متعالی برای نشان دادن پیروزی حق علیه باطل دانست و افزود: امروزه در یمن و برخی از کشورهای منطقه شاهد پیروزی تفکر حسینی و نابودی اسلام جعلی هستیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با اشاره به بیداری ملت‌ها و ایستادگی آنها مقابل دولت‌های مستکبر، گفت: مسلمانان با پیروی از مکتب امام حسین (ع) با جهالت مبارزه می‌کنند و با خون خود زمینه آگاهی ملت‌ها را فراهم می‌آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد