×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
پایبند قانون باشیم که شاهد فساد نباشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ وحید پور حضرت در جلسه شورای اداری ماسال با اشاره به اینکه فساد ستیزی و پیشگیری از وقوع جرم جزو برنامه های اصلی دولت است، تصریح کرد: برای تحقق دولت جوان، انقلابی، حزب الهی و تحول گرا با اولویت فساد ستیزی بایستی پایبند قانون باشیم که شاهد فساد نباشیم.

فرماندار ماسال با تأکید بر نیاز جامعه در شرایط کنونی به بازسازی فرهنگی گفت: جهت نهادینه شدن فرمایشات مقام معظم رهبری تکلیفی بر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است.

پورحضرت با اشاره به توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای با منابع و ردیف اعتباری مشخص و اعتباری بالغ بر 26میلیارد تومان در حوزه های مختلف اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و نهادهای عمومی و دولتی پروژه هایی را که در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده دارند پیگیری کنند.

فرماندار ماسال در ادامه تصریح کرد: در شیوع بیماری کرونا به شرایط مطلوبی رسیدیم که نشانگر مراعات پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی در حوزه های مختلف توسط اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی واکسیانسیون گفت: امکانات لازم در مکان های پیشنهادی جدید واکسیناسیون جهت تسریع در این امر اندیشدیده شده است.

 

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد