×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
ورزشگاه رشت برای برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام پهلوان نامجو تجهیز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» ارسلان زارع صبح امروز در ارتباط با ورزشگاه 6 هزار نفری رشت و بررسی مراحل آماده‌سازی این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» اظهار داشت: این مسابقات 12 تا 16 بهمن  با هدف گزینش وزنه‌برداران برای حضور در المپیک 2020 و کسب سهمیه برگزار می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در حال حاضر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز و آماده‌سازی سالن مسابقات‌ «جام پهلوان نامجو» در رشت اختصاص یافت گفت: با توجه به سطح بین‌المللی این مسابقات باید تلاش کنیم تا میزبان خوبی باشیم و مراحل گزینش با بهترین کیفیت انجام شود.

زارع با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات انجام شده برای تجهیز و آماده‌سازی این ورزشگاه عنوان کرد: اقدامات لازم برای آماده‌سازی این ورزشگاه انجام شده و تا زمان آغاز مسابقات به‌طور کامل تجهیز می‌شود.

وی از فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواست تا اقدامات لازم جهت فراهم کردن زیرساخت‌ها و رفع نواقص ورزشگاه 6 هزار نفری تا قبل از برگزاری مسابقات را انجام دهند و گفت: در کنار اعتبار استانی، یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز توسط فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شد.

به گزارش تسنیم رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی «جام پهلوان نامجو» از 13 تا 16 بهمن ماه امسال با حضور وزنه‌برداران ایران و سایر کشورها برای کسب سهمیه المپیک در ورزشگاه 6 هزار نفره رشت برگزار می‌شود.

استان گیلان و ورزشکاران این استان در حوزه ورزش به‌ویژه در رشته وزنه‌برداری دارای سابقه درخشانی هستند که نمونه بارز آن مرحوم محمود نامجو وزنه‌بردار و اسطوره‌ ایران است که تنها مدال‌آور المپیک این استان بود.

حضور وزنه‌برداران برتر در این مسابقات موجب افزایش اعتبار مسابقات وزنه‌برداری بین‌المللی نامجو می‌شود بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که این رقابت‌ها ثبت جهانی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد