×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
وجود ۳۰۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سیامک حیدری در گفت و گویی با بیان اینکه استانداری گیلان متولی امر سواحل در استان است، اظهار کرد: تمام تلاش ستاد ساماندهی سواحل استان به ویژه در ایام تابستان صیانت از جان و امنیت مسافران و گردشگران داخل استانی و خارج از استانی است.

وی با اشاره به تمهید مقدمات لازم و سیاستگذاری های خاص برای بهره مندی مردم از دریا به ویژه در فصل تابستان، افزود: براساس مصوبات ستاد ساماندهی سواحل استان به ریاست استاندار و ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های ساحلی به ریاست فرمانداران همه ساله بیش از ۴۵۰ ناجی غریق در نقاط ساحلی استان حضور دارند و به ارائه خدمات مطلوب می پردازند؛ همچنین نظارت های لازم در مناطق ساحلی توسط دستگاه های اجرایی مربوطه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، با بیان اینکه شرایط بهداشتی جامعه و وضعیت قرمز کرونایی در استان مسافرت ها را محدود کرده است، یادآور شد: استان گیلان همه ساله بیش از ۳۵ طرح سالم سازی دریا و ۶۵ شناگاه فعال دارد که به ارائه خدمات به گردشگران داخل استانی و اقصی نقاط کشور مشغول هستند، اما در حال حاضر با محدودیت های کرونایی مواجه هستیم و مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست.

حیدری، از مسافران و گردشگران خواست بعد از رفع محدودیت ها و بهبود شرایط کرونایی در گیلان به ویژه مناطق ساحلی حضور پیدا کنند و گفت: مردم علاوه بر توجه به توصیه های بهداشتی، امنیت جانی جهت کاهش غریق را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه سواحل گیلان بیش از ۳۰۰ نقطه خطرآفرین دارد، خاطرنشان کرد: مردم در این ایام از شنا در نقاط خطرآفرین و پرهیز کنند و پس از رفع محدودیت های کرونایی، در طرح های سالم سازی حضور یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد