×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی گیلان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ در این دوره از رقابت ها، ۷۳ شطرنجباز رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و زیر ۱۴ سال از شهرهای مختلف این استان در ۲ بخش پسران و دختران در هیات شطرنج گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در مسابقات شطرنج رده سنی زیر ۱۰ سال بخش دختران، نفس نوری‌نژاد با غلبه برابر حریفان خود به مقام قهرمانی گیلان دست یافت، آوا مختاری دوم شد و رومینا شاهوردی در مکان سوم این مسابقات قرار گرفت.

در رقابتهای بخش پسران این رده سنی نیز، مهدی پیر با برتری برابر حریفان خود توانست عنوان نخست رقابتهای شطرنج گیلان در این رده سنی را کسب کند، وصال کرمی در رتبه دوم ایستاد و آوش فروتن مقام سوم را تصاحب کرد.

همچنین در پایان رقابتهای شطرنج رده سنی زیر ۱۴ سال بخش دختران، ساحل معصومی به مقام نخست گیلان دست یافت، درسا شاه‌محمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و درنا سادات میرموسوی در مکان سوم قرار گرفت.

در پایان رقابتهای شطرنج بخش پسران رده سنی زیر ۱۴ سال گیلان نیز، ابوالفضل خانی پور مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، راستین خانجانی در مکان دوم قرار گرفت و باراد احمدی مقام سوم این رده سنی را تصاحب کرد.

نفرات برتر این دوره از رقابتها به عنوان تیم منتخب گیلان در مسابقات شطرنج رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و زیر ۱۴ سال کشور حضور می‌یابند که زمان و مکان برگزاری این رقابتها از سوی فدراسیون شطرنج اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد