×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
مرمت و احیای پل چوبی کیاشهر هرچه زودتر اجرایی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پل چوبی کیاشهر، با اشاره به مفهوم عدالت، تصریح کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه ای توازن نباشد جز کاستی و نارسایی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد گفت: همه مجموعه ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش نمایند.

رئیس کل دادگستری گیلان به شهردار کیاشهر دستور داد تا مرمت و احیای پل چوبی هرچه زودتر اجرایی شود و افزود: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام خلیلی همچنین خاطرنشان کرد: در کنار مرمت و احیای پل، سازه ها و آلاچیق هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رئیس حوزه قضایی کیاشهر گزارش گردد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز، با اشاره به پیشینه تاریخی بندر کیاشهر اظهار کرد: جلوه گری طبیعت در این منطقه خصوصا استقرار پل چوبی کیاشهر به مساحت یک کیلومتر در تالاب بین المللی بوجاق بستری برای جذب گردشگر و اشتغال جوانان منطقه است.

وی با بیان اینکه به لحاظ غفلت ورزی مدیران گذشته پل تاریخی کیاشهر کیفیت خود را از دست داده است گفت: ریاست کل دادگستری استان پس از بازدید، دستور مرمت و به سازی سریع این پل را صادر کرد.

آقایی یادآور شد: زیباسازی ساحل بندر کیاشهر باید توسط شهرداری این منطقه به بهترین صورت انجام شده و مسیر قایقرانی آن نیز لایروبی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد