×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مردم غیور و ولایتمدار گیلان و رشت با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان های امام راحل رحمت الله علیه و انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کرده اند.

امام خمینی ، اسلام ، قرآن و ملت ایران را احیا کرد
عضو هیات رییسه حوزه علمیه قم ، در مراسم ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (قدس سره الشریف) در مصلای امام خمینی رشت ، با تاکید بر شخصیت برجسته و بی بدیل امام راحل، گفت: امام خمینی رحمه الله علیه با انقلاب خود، اسلام، قرآن و ملت ایران را دوباره زندگی بخشید.

آیت الله محسن محمدی اراکی با اشاره به اینکه رهبری و زعامت الهیِ امام راحل، حکم خداوند را در زندگی جاری کرد، افزود: امام با برقراری زندگی مبتنی بر عدالت و حقانیت، محبت و همدلی را در جامعه ایران اسلامی جاری و ساری کرد.

وی در ادامه با تاکید بر راهبرد غرب و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در برقراری افتراق و دشمنی بین لایه‌های مردم و اقوام گوناگون جامعه، خاطرنشان کرد: در حالیکه دشمنان در برهه‌های مختلف به دنبال جدایی ملت و تجزیه کشور بودند، تفکر امام و راه امام یکپارچگی، همدلی و اتحاد را به ارمغان آورد.

آیت الله محسن محمدی اراکی همچنین با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل، گفت: امام خمینی رحمه الله علیه از سرآمدان تاریخ ماست که نه قابل حذف و نه قابل تحریف است.

وی امام راحل را دارای ابعاد شخصیتی وسیع و متنوع دانست و افزود: امام هم در ایمان و تقوا، هم در ظلم ستیزی و قیام برای خدا و هم در سیاست ورزی و قدرت اراده ، سرآمد تاریخ است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد