×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 5 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم ورود نقدینگی کشور به عرصه تولید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ محسن رضایی در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا، تصریح کرد: حضور بایدن تغییری در روند کاری دولت آمریکا در برابر ایران نخواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بایدن بدون تحمیل شروط جدید هیچگاه وارد برجام نخواهد شد، افزود: تضعیف توان موشکی جمهوری اسلامی ایران هدف استکبار جهانی است.

وی عدم ایجاد تحول در شیوه اداره کشور را زمینه ساز بروز بیشتر مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور در آینده دانست و گفت:

وی با تاکید بر لزوم ورود نقدینگی کشور به عرصه تولید، یادآور شد: نیروی انسانی بسیاری در داخل کشور برای ورود به حوزه تولید آماده است و رونق تولید سرمایه‌گذاران را برای حضور در این میدان جذب می کند.

رضایی تغییر در شیوه مدیریتی کشور را نکته ای پراهمیت برای حفظ امنیت دانست و افزود: عدم تحقق این تغییر باعث بروز مشکلات امنیتی در ۱۰ سال آینده خواهد شد.

رضایی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در دوران گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: تشکیل یک دولت قوی و کارآمد در آینده سبب می‌شود تا قوای سه‌گانه بتوانند با هماهنگی در کنار یکدیگر کار کنند.

وی در پایان وجود شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را مغتنم شمرد و یادآور شد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان عملکردی قابل قبول داشته و توانسته اتحاد را در جریان انقلابی این استان ایجاد کند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد