×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم توجه شایسته به جهاد تبیین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سردار محمد عبدالله پور حوادث به وقوع پیوسته طی روزهای اخیر را فتنه ای بین المللی با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به لطف خدا دشمنان زودتر از نقشه طراحی شده خود به میدان آمدند و شکست خوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان درایت رهبر انقلاب (مدظله العالی) و حضور جانانه مردم را در شکست این فتنه تعیین کننده خواند و افزود: با نسلی مواجه ایم که اطلاعات درستی از انقلاب و دفاع مقدس نداشته و تحت تاثیر فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه شایسته به جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد افراد درگیر در حوادث اخیر را نوجوانان و جوانانی تشکیل می دادند که ارتباط فراوانی با فضای مجازی داشته و زندگی آنها به شبکه های اجتماعی وابسته شده است.

عبدالله پور بر ضرورت قرارگیری ارتقای سواد رسانه ای جامعه در دستور کار تاکید کرد و افزود: سواد رسانه ای در دو بخش مدارس و دانشگاه ها مورد غفلت قرار گرفته و لذا جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه های دشمنان مدیریت می شوند.

وی در پایان، بیکاری و مشکلات اقتصادی ناشی از آن را موجب ناامیدی نسل جوان دانست و اظهار کرد: علاوه بر رفع معضل بیکاری جوانان، ضروری است آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه طلاق و اعتیاد و… نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد