×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم بهره برداری از همه ظرفیت ها جهت رسیدن به نتیجه مطلوب در شهرستان/ خدمت رسانی بهینه عامل افزایش ماندگاری گردشگران است

به گزارش «گیل بان»، مهندس حیدری در نشست تسهیلات نوروزی که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: اگر ما می‌خواهیم نتیجه‌گیری خوبی داشته باشیم باید از همه ظرفیت‌های خود به نحو احسنت استفاده کنیم تا نتیجه‌بخش و اثربخش باشد.
فرماندار آستانه اشرفیه افزود: با توجه به نشستی که برای انفاق عمومی و جشن عاطفه‌ها در این مکان برگزار شد انتظار داریم در آستانه سال نو که از خانواده‌های که بی‌بضاعت و محروم هستند در جشن‌های کمک به محرومین نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بخشی از محرومیت‌های این افراد را پوشش دهیم.
مهندس حیدری ادامه داد: مدیران ستاد تسهیلات از بازار و اصناف و امداد و نجات برای ارائه خدمت خوب به مردم نقش ایفا کنند و نهادهای نظارتی هم با نظارت تلاش کنند تا مشکلی به وقوع نپیوندد.
وی تصریح کرد: اگر خدمات خوبی به مهمانان داده شود مسلماً خودشان در سال‌های بعدی دیگر مسافران را به شهرستان خواهند آورد تا ماندگاری بیشتری در شهر داشته باشند.
مهندس حیدری در پایان گفت: روسای ادارات همیشه برخط هستند و ضمن توصیه به همه مسئولین در همکاری باهم از همه اعضا می خواهم با برخورد خوب از گردشگران صنعت گردشگری را در شهرستان رونق دهند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد