×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ اسدالله عباسی صبح دوشنبه در دیدار با خانواده شهید «عبدالکریم اتقیاء» با تاکید بر تکریم از خانواده شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و باید به صورت مستمر از آنها تکریم و تجلیل شود.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا و ایثارگران در به ثمر رسیدن انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا بارور شده و به ثمر نشسته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا راه تعالی و خودسازی را آسان کردند، گفت: افراد برای خوشبختی و سعادت به زندگی نامه و سیره شهدا رجوع کنند.

عباسی با اشاره به خدمات ارزنده شهدا و خانواده گرانقدر این عزیزان در شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم و امنیت ثابت کردند که راه ایثار و شهادت همیشه باز است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جریان دارد پروژه دشمن شکست خورده است.

استاندار گیلان با اشاره به سابقه مبارزاتی پدر شهید اتقیاء در دوران انقلاب، بیان کرد: این پدر گرامی سابقه درخشانی در مبارزه علیه رژیم طاغوت دارند و فرزند شهیدشان هم به تبعیت از پدر به دفاع از کیان اسلامی پرداخت و شهید شد.

عباسی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد