×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
عده ای به بهانه سرمایه گذاری در پی غارت منابع گیلان هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه جاده ساحلی چمخاله به لنگرود و وضعیت پارک ساحلی لله رود رودسر اظهار کرد: محیط زیست گیلان یک ثروت ملی است و توسعه استان باید سازگار با طبیعت و محیط زیست باشد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود: حفظ سرمایه‌های استان به عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بر عهده تمام مسئولان است و نباید اجازه داد عده‌ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه‌های استان را به غارت ببرند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان گیلان تقویت شود، افزود: نباید به سرمایه گذارانی که به بهانه‌های مختلف در پی غارت منابع استان هستند مجوز کار داده شود.

حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر اینکه نگاه مدیران باید در راستای منافع مردم باشد، تصریح کرد: برخی به بهانه سرمایه گذاری اقدام به ساخت ویلاهای مجلل در روستاها کرده و آن را به افراد غیر بومی می‌فروشند که این کار تبعات زیان باری در پی دارد.

وی ادامه داد: افزایش ناهنجاری و جرم و بزه در جامعه، کسب ثروت نامشروع برای متجاوزان به منابع استان، تخریب محیط زیست و تغییر فرهنگ روستاییان از تبعات کار این افراد است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه استیفای حقوق مردم از مسئولین متخلف، از وظایف دستگاه قضائی است بیان کرد: با مدیرانی که کوتاهی، تخلف یا ترک فعل داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

برخورد با مقصران توقف پروژه جاده چمخاله به لنگرود

سیف الله مسرور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در این جلسه گفت: مقرر شد طی سه ماه در خصوص علت توقف پروژه جاده چمخاله به لنگرود، سرپرستی پارک ساحلی و مجتمع تفریحی لله رود گزارشات کاملی ارسال شود تا در صورت تخلف یا ترک فعل مدیران، مطابق مواضع قانونی با آنان برخورد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد