×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
صعود داماش گیلان به لیگ دسته اول فوتبال کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ تیم فوتبال داماش گیلان که با خرید امتیاز تیم دسته سومی کانیاو اشنویه آذربایجان غربی دوباره به فوتبال کشور بازگشت، دیشب سرانجام به مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان صعود کرد.

داماشی ها در رقابت‌های ۲ فصل گذشته لیگ دسته سوم حضور یافته و در نهایت نیز توانست به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور صعود کند.

این نماینده فوتبال گیلان در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم کشور نیز خوش درخشید و با کسب مقام دوم گروه خود جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرد و در نهایت نیز موفق شد در این مرحله هم عملکرد برجسته ای داشته باشد و به لیگ دسته اول کشور راه یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان هفته گذشته در بازی رفت از مرحله پلی آف صعود به لیگ دسته اول کشور در رشت مقابل تیم فولاد نوین اهواز قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد تا اندوخته مناسبی برای بازی برگشت داشته باشد.

دیدار برگشت مرحله پلی آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نیز پنجشنبه شب در اهواز برگزار شد که در نهایت تیم‌ فولاد نوین اهواز توانست با نتیجه یک بر صفر برابر داماش گیلان به برتری برسد.

اما با توجه به اینکه دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود داماش پایان یافته بود، نماینده گیلان در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت تیم برتر میدان شد و به رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان صعود کرد.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و فولاد نوین اهواز با کسب رتبه دوم جدول رده بندی گروه خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم به مرحله پلی آف صعود به لیگ دسته اول کشور راه یافته بودند.

این در حالی است که مالک باشگاه داماش هفته گذشته در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد که در صورت صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آمادگی حضور در این لیگ را دارند.

ناصر زحمتکش ادعا کرد که با تجربه‌ای که در رقابت‌های لیگ دسته دوم کسب کردند، با آمادگی مناسب در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور خواهند یافت و تیم خوبی را روانه این مسابقات خواهند کرد.

طرفداران داماش گیلان نیز که در طول فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تیم خود را تنها نگذاشتند و با توجه به تغییر و تحولات در مدیریت این باشگاه و کادر فنی، همچنان داماش را حمایت کردند. هم اینک انتظار دارند که مسئولان استان و شهرستان رشت به این تیم کمک کنند تا داماش با قدرت در لیگ دسته اول کشور حضوری شایسته داشته باشند.

به هر حال با سقوط تیم چوکا تالش از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم داماش به این لیگ صعود کرد تا همچنان گیلان ۲ نماینده ( شهرداری آستارا و داماش گیلان) در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول کشور جام آزادگان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد