×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
سفارش چاپ برچسب برای واکسن تقلبی کرونا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ احمد ابوالحسنی،‌ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران از مراجعه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به واحدهای چاپی، خبر داد و گفت: این افراد که با هدف سفارش لیبل و برچسب‌ برای واکسن‌های تقلبی کرونا به واحد‌های چاپی مراجعه کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد پس از تحویل سفارش چاپی خود قصد فروش محموله غیردارویی را با قیمت‌های گزاف در بازار آزاد داشتند که به هدف خود نرسیدند.

ابوالحسنی با بیان اینکه فعالان صنف چاپ، مراقب چنین افراد سودجویی باشند، عنوان کرد: چنانچه همکاران با سفارش‌های چاپی از این دست  مواجه شدند؛ بلافاصله مراتب را به اتحادیه چاپخانه‌داران و پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع دهند.

 به گفته وی، به‌دلیل حساسیت موضوع و نگرانی از تکرار جرائم مشابه، امروز‌(شنبه 16 مرداد) نشست مشترک با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و مقامات مسئول برگزار می‌شود.

 ملزومات مورد نیاز چاپخانه‌داران تامین می‌شود

ابوالحسنی همچنین در ادامه درباره تامین ملزومات مورد نیاز فعالان صنعت چاپ نیز به (ایبنا) گفت: هفته گذشته هیات‌مدیره اتحادیه با جمعی از واردکنندگان کاغذ و مقوا و سایر کالاها جلسه داشت تا شرایط و زمینه برای تامین ملزومات مورد نیاز چاپخانه‌‌ها فراهم شود.

 وی افزود: با برگزاری جلسات مختلف، مقرر شد، ملزومات و کالاهای مورد نیاز صنف به زودی از سوی واردکنندگان و تجار این حوزه در اختیار تعاونی چاپخانه‌داران قرار گیرد. بسیاری از همکاران، برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود با مشکلات جدی روبه‌رو هستند و در این زمینه تعاونی می‌تواند برای دسترسی بهتر و مناسب‌تر اعضا به این کالاها، آ‌ن‌ها را با قیمت مناسب در اختیار اهالی چاپ قرار دهد.

 وی گفت: اگر فعالان حوزه چاپ یا چاپخانه‌های علاقه‌مند قصد سرمایه‌گذاری در زمینه واردات و تامین ملزومات چاپ را دارند می‌توانند وارد عمل شوند و از طریق تعاونی در این زمینه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایبنا

انتهای پیام/

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد