×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 1 اردیبهشت - 1403
false
true
سرانه فضای ورزشی گیلان نیازمند افزایش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر اسدالله عباسی در دیدار با معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان به اهمیت ورزش در توسعه فردی و اجتماعی اشاره و تصریح کرد: ورزش دوستی از خصوصیات مردم گیلان بوده به طوری که این استان ورزشکاران برجسته ای به کشور تقدیم کرده است.

استاندار گیلان توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و توجه به امر مهم استعدادیابی از دوران کودکی را یک ضرورت دانست و گفت: لازم است برنامه های توسعه ای کارآمد و موثری برای ورزش بانوان با توجه به محدودیت های موجود در این بخش، تدوین و اجرا شود.

وی در ادامه به موضوع عدالت در بهره مندی از امکانات ورزشی و نیز لزوم توسعه ورزش های همگانی در همه لایه های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی گیلان نیازمند افزایش است اما باید توجه داشت که از فضاهای موجود بهره برداری مطلوبی صورت گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم بهره گیری اداره کل ورزش و جوانان استان از ظرفیت ورزشکاران جهت تکمیل نیروی انسانی در بخش های مورد نیاز افزود: ادارات و نهادهای استان از خانواده کارکنان خود که در میادین ورزشی موفق به کسب نشان قهرمانی شده اند، تقدیر کنند تا انگیزه ای برای ادامه مسیر موفقیت آنان باشد.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد