×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
رسانه های غربی با دروغگویی در حق ملت ها ظلم می کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به پیشرفت‌های علمی زنان مسلمان اظهار کرد: زنان مسلمان بر خلاف جوسازی‌های دروغین رسانه‌های غربی بدون محدودیت در همه حوزه‌ها پیشرفت کرده اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان حق و حقیقت همواره از حربه فریب و دروغ برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند، افزود: استکبار جهانی همواره با دروغ سازی علیه ملت ایران توطئه چینی می‌کند.

وی با بیان اینکه چند ماه قبل تر از اغتشاشات اخیر برخی سران فتنه از جانشینی رهبری سخن می‌گفتند، افزود: دشمنان خارجی با همکاری مزدوران داخلی خود به دنبال آشوب و فتنه در کشور بودند تا اهداف سیاسی خود را محقق کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دروغ پردازی‌های رسانه‌های غربی درباره مهسا امینی بیان کرد: رهبری در سخنان اخیر خود دروغ را ابزار دشمن اعلام کردند و در این مدت هم دیدیم که تمامی دروغ‌های آنها برملا شد.

امام جمعه رشت با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه نباید حرف و خبر افراد فاسق را بپذیریم، ادامه داد: دشمنان با دروغ پردازی در پی اهداف شوم خود هستند لذا باید درباره هر خبری به خوبی تحقیق و تبیین کنیم تا دچار فریب و خسران نشویم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی در دنیا با دروغگویی در حق ملت‌ها ظلم می‌کنند، تصریح کرد: ملت مؤمن، بصیر و ولایتمدار ایران همچون گذشته نیت پلید آنها را به خوبی می‌داند و تن به ظلم ستمگران نمی‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد