×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
رسانه‌ها بهترین ابزار برای طرح مشکلات و پی‌گیری مطالبات مردم هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری روز سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا، رسانه‌ها باید فارغ از گرایشات سیاسی و سلیقه‌ای، روشنایی‌بخش مسیر امیدآفرینی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی نسل جوان میهن اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است، افزود: خبرنگاران و عکاسان خبری، سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند که با آگاهی‌بخشی، انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و دمیدن روح امید در کالبد جامعه، دسیسه‌ها و شرارت‌های رسانه‌های دروغ‌پرداز و اجاره‌ای استکبار جهانی را خنثی می‌کنند و همچون سد مستحکمی در برابر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان نظام ایستاده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شغل خبرنگاری را در امتداد شغل انبیاء دانست و خاطر نشان کرد: این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی به دلیل اینکه باید اخبار را با صداقت و امانت‌داری کامل اطلاع مردم برسانند، بسیار سنگین کرده‌، از اینرو صداقت و امانتداری ۲ بال پرواز خبرنگاران است.

اشجری بیان داشت: رسالت بزرگ رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی، تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه‌سازی ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت بقیه الله العظم امام زمان (عج ) در سایه پیروی از منویات رهبری است.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمتگزاری دولتمردان در تراز انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی مردم مسلمان، ولایی و همیشه در صحنه بسیار درخشان است، افزود: وظیفه امروز رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان خبری بازتاب این چشم‌انداز روشن در جامعه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان گیلان اظهار داشت: خبرنگاران و عکاسان گیلانی در مناسبت‌های انقلابی سال‌های اخیر، تصاویری ناب از حماسه‌های بی‎بدیل و درخشان گیلانیان ولایی و غیور در شرایط سخت جوی مانند بارش شدید باران و برف سنگین به ثبت رسانده‌اند که در رسانه‌های جهانی بازتاب بسیاری داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد