×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
رتبه ششم گیلان در اعمال قانون محدودیت های کرونایی اصناف/ لزوم جدی گرفتن آموزش های آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اظهار داشت: با توجه به آخرین وضعیت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در استان شهرستان های رضوانشهر، ماسال، فومن، شفت، بندرانزلی، سیاهکل و املش دارای وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در شرایط نارنجی قرار دارند.

استاندار گیلان با نزولی دانستن روند بیماری کرونا، تعداد مبتلایان و بستری شدگان در همه استان ها، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه جدی به توصیه ها و الزامات کرونایی و دیگر مواردی که در کنترل شیوع بیماری موثر بوده، همچنان از اهمیت برخوردار است.

وی به گزارش ارائه شده در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و اینکه گیلان در اعمال قانون محدودیت های کرونایی اصناف، رتبه ششم کشور را دارد، اشاره کرد و افزود: این موضوع؛ بیانگر اینست که بازرسی ها و نظارت ها بصورت فراگیر در حال انجام می باشد.

زارع با اشاره به آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور و نیز استان گیلان در صبح امروز تصریح کرد: از امروز آموزش‌های رسمی دانش آموزان بصورت آنلاین شروع می شود و در صورت وجود شرایط مناسب و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس های درس به صورت حضوری نیز برگزار خواهند شد.

وی با تاکید بر جدی گرفتن آموزش های آنلاین، استفاده از ظرفیت فضای مجازی بویژه شبکه آموزشی شاد را یادآور شد و افزود: آنچه اهمیت دارد اینست که هم فرآیند علم آموزی آینده سازان این مرز و بوم با جدیت استمرار یابد و هم سلامت آنان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم انجام فعالیت های تبلیغی مبنی بر پرهیز مردم از عادی انگاری و توجه به اجرای دستورالعمل های بهداشتی باوجود تزریق واکسن بیان داشت: انتظار دارم صداوسیما و کارگروه رسانه و فضای مجازی، از همه ظرفیت ها برای اطلاع رسانی این مهم و نیز اهمیت واکسیناسیون در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس برای همگان استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد