×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 5 اردیبهشت - 1403
false
true
دستاوردهای نظام در قالب جشنواره های رسانه ای بازگو شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سرهنگ پاسدار عباس حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهاجم فرهنگی استکبار از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای بسیار شدید است، اظهار کرد: مقابله با جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی باید به یک اصل در بین مسئولان و اصحاب رسانه تبدیل شود.

وی به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در مقابله با تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ رسانه بیگانه و فارسی زبان تبلیغات سو و منحرف کننده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن انجام می‌دهند به این منظور اصحاب رسانه در سرتاسر کشور و از جمله استان گیلان باید با بسیج امکانات خود به افزایش امید در کشور کمک کرده و تمامی برنامه‌های دشمن را خنثی کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با تأکید بر لزوم تغییر فضای رسانه‌ای به نفع جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: باید با به کارگیری حرفه‌ای صاحبان اندیشه و قلم و رسانه به تبیین وضعیت موجود پرداخت و اقدامات رسانه‌ای مطلوبی را در راستای تغییر فضای رسانه‌ای به نفع عمل کنیم.

سرهنگ حسینی یکی از راه‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن و بازگو کردن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگزاری حشنواره‌های مختلف رسانه‌ای دانست و تصریح کرد: در این زمینه سازمان بسیج رسانه در کشور و تمامی استان‌ها، با درک شرایط کنونی و در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و برای اعتلای بسیج با نگاهی راهبردی به رسانه اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله ابوذر کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گیلان گفت: گیلان یکی از استان‌های تأثیرگذار در حوزه رسانه بوده و وجود بیش از ۴۶۰ رسانه مکتوب و غیر مکتوب نشان دهنده همین امر است که می‌تواند در کشور تأثیرگذار باشند لذا یکی از اهداف برگزاری جشنواره‌هایی مثل ابوذر تشکیل جبهه رسانه واحد انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از جشنواره‌های بزرگ در سطح کشور است، افزود: این جشنواره هرساله در استان گیلان و با کیفیت بسیار عالی برگزار شده است و قطعاً امسال هم همین گونه خواهد بود.

سرهنگ حسینی با درخواست از تمامی نهادها در خصوص کمک به بهتر برگزار شدن جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان گفت: این جشنواره یکی از جشنواره‌های مهم در استان گیلان است لذا تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی باید به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد