×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 4 اردیبهشت - 1403
false
true
خرید حمایتی ۲۱ تنی زیتون از کشاورزان گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ عباس جعفرپور، با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی کشور اقدام به خرید حمایتی دانه های روغنی زیتون کرده است، گفت: این خرید به ازای هر یک کیلوگرم حداقل ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان و حداکثر ۲۵ هزار تومان است.

وی از کشاورزانی که تاکنون نتوانسته اند زیتون های خود را به مراکز فرآوری و یا کارخانجات روغن کشی تحویل دهند خواست به تعاون روستایی استان مراجعه کنند و افزود: آمادگی خرید حمایتی را از زیتون کاران داریم.

مدیر تعاون روستایی گیلان در گفت وگوی خبری باران، با اشاره به اجرای طرح خرید دانه های روغنی زیتون از کشاورزان از دوم آذر لغایت ۱۵ دی، عنوان کرد: کشاورزان می توانند زیتون های خودشان را به مرکز خرید حمایتی زیتون واقع در منجیل تحویل دهند.

جعفرپور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۱ هزار کیلوگرم زیتون از کشاورزان خریداری شده است، اظهار کرد: ارزش زیتون های خریداری شده پنج میلیارد ریال است که کل مبلغ به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی همچنین از فرآوری بیش از سه تن روغن از زیتون های خریداری شده خبر داد و بیان کرد: این روغن های زیتون در انبارهای شبکه تعاون روستایی گیلان ذخیره سازی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد