×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 6 اردیبهشت - 1403
false
true
جنگ سخت و نیمه‌سخت دشمن را خنثی می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهر شیراز اظهار کرد: دشمنان تصور می کنند با انجام چنین اقدامات کورکورانه‌ای می‌توانند مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند ولی مردم در طی این مدت نشان دادند تا پای جان خود از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه وظایف سپاه پنهان نیست زیرا خود مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند، تصریح کرد: دشمنان نزدیک به یک ماه سعی دارند تمامی نقاط کشور را به آشوب بکشاند هدفشان خسته کردن نیروهای امنیتی و بسیجی است ولی بسیج، مردم و سپاه تسلیم یک عده اغتشاشگر نخواهد شد زیرا جمهوری اسلامی با خون شهدا به آزادی رسیده و صاحبش امام زمان(عج) است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نسل جدید بسجییان را با بصیرت‌تر از نسل قدیم دانست و گفت: نسل جدید بسجییان امام خمینی(ره) و دوران دفاع مقدس را ندیدند ولی تا پای جان از انقلاب و رهبری به خوبی در حال دفاع هستند و حتی از خون خود هم می‌گذرند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج در جنگ نرم و سخت گفت: بسیج با اتکا به توانایی‌های خود این توان را دارد جنگ سخت و نیمه سخت دشمن را خنثی کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برای کمک به مردم منتطر هیچ نهادی نمی‌ماند با اشاره به کمبودهای موجود در شهر رشت در عرصه‌های مختلف بیان کرد: در این شهر به دلیل کمبود امکانات در حوزه پایگاه‌های مقاومت نمی توانیم از همه قدرت مردم و بسیج استفاده کنیم که این معضل باید برطرف شود.

وی با قدردانی از زحمات فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت در دو سال گذشته فرمانده سابق سپاه ناحیه هر چه در توان بود و در نهایت اخلاص انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

عبدالله‌پور از وجود ۱۲ حوزه پایگاه مقاومت در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: بر اساس آمار سطح شهر رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد ولی اکنون ۱۲ حوزه مقاومت در این شهر دارد، لذا بسیج در شهرستان رشت باید به دو برابر ظرفیت فعلی برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد