×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 30 فروردین - 1403
false
true
جبهه مقاومت، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه آستارا بیان کرد: زمانی ابزار مقابله جوانان فلسطین سنگ بود اما در حال حاضر گروه‌های اسلامی و جهادی فلسطین با سلاح و موشک به مقابله با رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس به‌زودی وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد و صهیونیست‌ها از خانه‌هایشان در سرزمین‌های اشغالی فرار خواهند کرد؛ زیرا روز به روز این رژیم منحوس به مرز زوال و نابودی نزدیک می‌شود.

امام‌جمعه آستارا اظهار کرد: خواب مستکبران به برکت مقاومت اسلامی و خون‌های ریخته شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نمی‌شود و به‌زودی صدای جشن پیروزی مستضعفان بر مستکبران طنین‌انداز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترفندها و دشمنی‌های رژیم صهیونیستی امروز دامن آن رژیم را گرفته است، افزود: سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است و به‌زودی این لکه ننگین بشریت نابود و محو می‌شود.

حجت الاسلام باقری ارومی در ادامه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را یادآور شد و گفت: رزمندگان با از خود گذشتگی و ایثار، نهال انقلاب اسلامی را حفاظت و با خون خود آبیاری کردند و امروز وظیفه مسئولان و مردم، تجلیل از آن اسوه‌های مقاومت است.

وی ادامه داد: با عمل به آرمان‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌توان زمینه تحقق تمدن اسلامی را فراهم کرد و امیدواریم در شناساندن این جایگاه برای جوانان تلاش شود.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر نهایی شدن متن توافق هسته‌ای، این خبر را اعمال فشار جدید علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: غربی‌ها می‌خواهند متن توافق مورد نظر خود را بر ما تحمیل کنند.

وی افزود: بدعهدی غربی‌ها، خروج آمریکا از برجام، وقت‌کشی سه کشور اروپایی و رفع نشدن تحریم‌ها همگی نشانه‌هایی از پیمان‌شکنی دشمنان است؛ اما بر اساس تعالیم قرآن هیچگاه به آنها دل نبستیم، تکیه نکردیم و این بار هم باید بدانند تا منافع مورد نظر ما تامین نشود، هیچ متن توافقی را امضا نخواهیم کرد.

حجت الاسلام باقری ارومی همچنین گفت: در روزهای اخیر ماهواره خیام با همکاری ایران و روسیه از پایگاهی فضایی در قزاقستان پرتاب شد؛ این موفقیت بزرگ که با تصویربرداری ماهواره‌ای و فضایی همراه بود، باعث هراس دشمنان شده است.

وی این اقدام در جهت رشد و توسعه علمی و فناوری کشور دانست و بیان کرد: در چند سال گذشته چندین فعالیت موفقیت‌آمیز فضایی داشتیم ولی این بار همکاری روسیه با ایران و پرتاب ماهواره با موشک روسی از پایگاه فضایی قزاستان پیام همکاری‌های فضایی ایران و روسیه را نیز برای دنیا در پی داشت.

امم‌جمعه آستارا ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم عزاداری و مساجد قدردانی کرد و به بیان آثار محبت اهل بیت (ع) در زندگی افراد پرداخت.

نمازگزاران بندر آستارا پس از آیین عبادی- سیاسی نمازجمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، از رو به روی مصلی تا چهارراه حکیم نظامی این شهر با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد