×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 9 فروردین - 1403
false
true
تولید و اشتغال با روحیه جهادی و انقلابی تحریم شکن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حمیدرضا الله بداشتی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از یک واحد تولیدی سیمان اظهار کرد: اقدامات و موفقیت‌ها کسب شده در عرصه تولید و اشتغال امیدبخش است و نشان دهنده مجاهدت‌های مجموعه‌های تولیدی پرسنل و تیم مدیریتی است.

وی با اشاره به نقش روحیه جهادی و انقلابی در تولید و اشتغال افزود: تولید و اشتغال با روحیه جهادی و انقلابی تحریم شکن و امیدآفرین است.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به دشمنی‌ها کینه توزی های دشمنان علیه جامعه اسلامی و معنویت مردم بیان کرد: دشمن روحیه جهادی و اعتقادی مردم و جامعه را هدف قرار داده است.

الله بداشتی با بیان اینکه تحریم‌های دشمن شکست خورده است، گفت: با وجود مقاومت و تلاش مردم، جبهه کارگری و مدیریت انقلابی و جهادی، دشمن در همه جنگ‌ها شکست خورده است.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم افزود: با تلاش‌های صورت گرفته آینده درخشان و پررونقی در انتظار کشور است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه بسیج و سپاه پاره تن مردم است، گفت: تلاش بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی، سیل، زلزله، برف و بحران‌ها وصف ناپذیر است.

الله بداشتی با تاکید بر حفظ وضعیت موجود اشتغال و تولید بیان کرد: نگاه مدیران و مسئولان باید حفظ وضعیت موجود و رفع موانع تولید باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد