×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 5 اردیبهشت - 1403
false
true
تمامی ظرفیت‌ها را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی به میدان خواهیم آورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ رضا ثقتی روز یکشنبه در جریان بازدید استاندار گیلان از یک واحد چاپ و بسته بندی در رشت گفت: طی سالهای اخیر حوزه فرهنگی مورد بی توجهی قرار گرفته است که نیازمند بازنگری جدی و ایجاد بسترهای توسعه ای می باشد.

وی به ظرفیت های انباشته شده و بالقوه گیلان در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: اساس توسعه هر جامعه از مسیر فرهنگی ممکن است و بدون حمایت از نخبگان فرهنگی و بسترسازی فرهنگی، هیچ برنامه توسعه ای به سرمنزل واقعی نخواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین به برنامه ها و توجه جدی دولت سیزدهم در حمایت از فعالیت و فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و افزود: تنوع استعدادهای هنری ، اجتماعی و فرهنگی در گیلان حمایت های معنوی ، مادی و تشویقی گسترده تری را می طلبد.

ثقتی با اشاره به عزم جدی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی در حمایت و پشتیبانی از توسعه فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های فرهنگی استان بیان داشت: جنس کارهایی که این مجموعه انجام می‌دهد، مرتبط با فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بازدید امروز استاندار از این مجموعه را برای احیاء و از سر گیری فعالیت ‌های آن، امیدبخش خواند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد